Funktioner.

Vägen till lönsamhet är inte rak men Wondr erbjuder en mängd olika funktioner, från enkla till avancerade som hjälper er att nå era mål. Ta del av några av våra främsta funktioner, sen finns det självklart massa fler att upptäcka!

Allas behov är olika, här är ett axplock av våra mest uppskattade funktioner. Har din anläggning ett annat behov är du mer än välkommen att boka ett samtal och prata med oss. Wondr kan även skräddarsys efter mer specifika önskemål.

 

Grundfunktioner.

  • Kundregister.

    Håll koll på medlemmarna, skapa specifika mottagarlistor för utskick, hantera bokningar och skräddarsy medlemskapsavtal. Kundhantering ska vara enkelt för både den timmanställda och de som arbetar med systemet varje dag men samtidigt innefatta avancerade funktioner.

  • Bokningssystem.

    Enkel och smidig bokning av allt från gruppträningspass till massagebokning. Skräddarsy bokningsregler, styr bokningstillgång för olika medlemskap, hantera personalschema och erbjud drop-in klasser för nya kunder direkt via er hemsida. Wondrs bokningssystem kan anpassas och användas på en mängd olika sätt.

  • Medlemskap.

    Årskort, klippkort, månadskort och allt däremellan! Oavsett om det är ett vanligt klippkort eller ett välkomsterbjudande som automatiskt ska löpa över i ett ordinarie medlemskap så kan det skapas i Wondr. Erbjud en mängd olika medlemskap eller endast några få, det är upp till er!

  • Betalningar.

    Wondr erbjuder ett flertal olika betalsätt. Kortbetalning, faktura, automatiskt Autogiro, Swish handel och kortterminaler är bara några av dem. Ni använder så få eller så många som ni vill. Medlemmarna har själva tillgång till digitala kvitton som är godkända för friskvårdsbidrag.

  • App.

    Givetvis har vi en app för både IOS och Android där medlemmarna bland annat kan boka pass, anmäla sig till kurser, köpa nytt medlemskap, hämta kvittounderlag och fylla på sitt digitala klippkort.

  • Rapporter.

    För att bli lönsam krävs lättillgänglig statistik som kan utvärderas inför framtida satsningar. Använd Wondrs utförliga rapportverktyg för att hålla koll på nyckeltal, omsättning, besöksstatistik, bokningshistorik och allt däremellan.

Tillvalsfunktioner.

  • Webshop.

    Sälj produkter via hemsidan till alla som vill handla via Wondrs webshop. Wondr hanterar såväl beställningar som val av leveranssätt. Medlemmar kan handla direkt i appen via en särskild medlemsbutik med egna erbjudanden och priser.

  • Smarta regler.

    Via Smarta Regler programmerar du systemet utefter dina behov.

    Utfärda varningar vid missade aktiviteter, håll kontakten med medlemmar genom automatiska utskick eller skicka ut påminnelse om att ett betalkort gått ut. Allt sker såklart helt automatiskt!

  • Utskick.

    Wondr kan göra utskick i tre smidiga kanaler, E-post, pushnotiser och SMS. Varje medlem kan själv välja hur de vill motta sina notiser och anpassa hur ni kommunicerar med dem.

  • CRM.

    Organisera er säljprocess med hjälp av Wondrs CRM (Customer Relationship Management). Denna funktion underlättar hela säljprocessen genom att göra det enklare att hålla koll på potentiella leads, tilldela uppgifter till rätt person, dela upp ansvarsområden och mycket mer.

  • Formulär.

    Via funktionen Formulär är det enkelt att skapa anmälningsformulär för olika klasser, workshops, medlemsfester eller andra särskilda event ni vill arrangera.

    Bygg formuläret från grunden, samla in väsentlig information, få kompletta deltagarlistor för utskick och ta enkelt betalt vid anmälningstillfället via kortbetalning eller Swish handel. Via ett formulär kan både medlemmar och nya kunder enkelt anmäla sig själva och vännerna.

  • Marknads HUB.

    Skapa kampanjer via enkla landningssidor och fånga potentiella kunder i digitala marknadskanaler som adderas till Wondrs CRM. Utförlig statistik gör det enkelt att utvärdera resultaten för att göra nästa kampanj ännu mer lyckad! För en sömlös digital upplevelse går det även att bygga fullständiga hemsidor via detta verktyg. Hemsidan är då integrerad med resten av er Wondr och uppdateras automatiskt vid ändringar i schema och köpflöden.

Maila.

se@wondr.cc

Nyfiken?

Ring.

010-206 56 50